Acte inaugural del conservatori dels Pirineus

Aquest dijous 7 de novembre, la directora general de l’Escola Superior de música de Catalunya (ESMUC) serà a la inauguració del curs acadèmic 2019-2020 del Conservatori de música dels Pirineus.Enguany, per inaugurar el curs, s’ha pensat en un petit acte que es celebrarà a la seu de Berga dels Conservatori i comptarà amb la presència de la Sra. Núria Sempere, directora general de l’ESMUC i amb una petita intervenció musical d’Ot Ortega, alumne del conservatori i que aquest curs entra a formar part d’un projecte de l’Escola superior de música de Catalunya d’acompanyament a alumnat de conservatoris i escoles de música.… Llegeix més»

Comunicat de l’EMMB

Com a reacció a la sentència condemnatòria del Tribunal Suprem, l’EMM de Berga ha decidit aturar a l’activitat acadèmica a partir de les 19.30 per poder assistir a la concentració convocada a la ciutat de Berga, alhora que es referma en la defensa de la llibertat d’expressió com a pilar de la vida cultural i de la democràcia.… Llegeix més»

Presentem als mitjans els curs 2019-2020

L’Escola Municipal de Música de Berga ha començat el curs 2019-2020. El centre compta amb tres grans programes educatius: l’Escola Municipal de Música ofereix ensenyaments musicals no reglats per a persones de totes les edats, el Conservatori de Música dels Pirineus oferta ensenyaments de Grau Professional de Música i el programa Superfilharmònics és un projecte adreçat a tot l’alumnat de 3r i 4t de primària de les escoles de Berga.… Llegeix més»

Anem a concerts a l’Auditori

L’Escola municipal de música i el Coservatori dels Pirineus organitzen una sortida a l’Auditori per al dia 10 d’octubre. Aprofitant que enguany es compleix el 250 aniversari del naixement de L.V. Beethoven, us proposem un concert excepcional amb Jordi Savall al capdavant interpretant la… Llegeix més»