Tercer concert del cicle de música de cambra

El Trio de canyes Vidalba tancarà el cicle de música de cambra. La riquesa tímbrica de trio de canyes unida a la subtilesa i varietat del seu repertori, ha estat determinant en la consolidació del trio de canyes Vidalba, que dissenya els seus programes combinant obres escrites originalment per a la formació amb arranjaments molt interessants per fer gaudir al màxim la música a tots els públics.… Llegeix més»

Trobada de cors

Aquest cap de setmana té lloc a Berga la trobada de cors que promou la Unió d’Escoles de Música i Dansa d’Espanya i que acull l’Escola Municipal de Música de Berga. Aquesta trobada forma part dels “Encuentros UEMyD” que tindran la seva continuació amb la trobada de bandes que en aquest cas es celebrarà a Donostia del 10 al 12 de maig, a la qual hi assistirà també la Banda de l’EMM Berga.… Llegeix més»

Concert de combos i classe amb Llibert Fortuny

Diumenge 7 d’abril a les 17.00 i al Passeig de la Indústria tindrà lloc el concert dels combos de l’EMM Berga i el Conservatori dels Pirineus. Aquest concert l’oferiran els grups de música moderna de l’escola i diverses seus del conservatori. Us hi esperem per passar una bona estona amb alumnart i famílies del centre!

Previament al concert tindrà lloc una classe magistral amb el saxofonista Llibert Fortuny.… Llegeix més»

Vídeo del projecte Berga en escena

Us presentem un vídeo resum del projecte Berga en escena del curs 2023-2024.

El passat dimecres va tenir lloc la representació del projecte Berga en Escena, un treball interdisciplinari amb alumnat de 3r. d’ESO de l’Institut Guillem de Berguedà i l’Institut Serra de Noet de Berga que ha combinat música, dansa i expressió corporal. Aquesta és la segona edició del projecte en la qual l’alumnat participant ha triat com a fil conductor el tema de la por, titulant l’espectacle amb “la meva por”.

Durant 8 setmanes les persones que han participat al projecte han estat treballant amb l’actor Ivan Otaola i la ballarina Laura Marsal la concepció i el desenvolupament de l’espectacle per arribar a la representació d’aquest dimecres que ha comptat amb el públic de la resta de companys i companyes dels instituts participants.

El projecte compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Berga.

El Trio Orelon ofereix el segon concert del Cicle de Música de Cambra i una classe magistral

Aquest divendres a les 20.00 h. i al Pavelló de Suècia, tindrà lloc el segon concert del cicle dedicat a la música de cambra, promogut per l’Escola Municipal de Música i el Conservatori dels Pirineus, conjuntament amb les àrees de Cultura i Educació de l’Ajuntament de Berga. El Trio Orelon, protagonista d’aquest segon concert, els membres dels quals també oferiran una classe magistral per a l’alumnat del Conservatori dels Pirineus. … Llegeix més»

Representació del projecte Berga en escena

Aquest dimecres ha tingut lloc la representació del projecte Berga en Escena, un treball interdisciplinari amb alumnat de 3r. d’ESO de l’Institut Guillem de Berguedà i l’Institut Serra de Noet de Berga que ha combinat música, dansa i expressió corporal. Aquesta és la segona edició del projecte en la qual l’alumnat participant ha triat com a fil conductor el tema de la por, titulant l’espectacle amb “la meva por”.