Anem de concerts a Berlín

Aquest cap de setmana, 28 alumnes del Conservatori de música dels Pirineus i les escoles municipals de música de Berga, Puigcerdà i la Seu d’Urgell han fet un viatge musical a Berlín per assistir a dos concerts. El primer a la Berliner Philharmoniker, una de les orquestres més prestigioses del món, per escoltar la formació dirigida per Simon Ratlle amb ua obra d’estrena del compositor AK Gruber interpretada pel pianista Emanuel Ax i “El Castell de Barbablava” de Béla Bartók.
El segon concert va ser una òpera a la Staatsoper de Berlín amb la representació d’Ariadne Auf Naxos de Richard Strauss. A banda dels concerts, objectiu dentral del viatge, també es va aprofitar per fer turisme per la capital alemanya.