#JoComparteixoMúsica (2)

El Conservatori de música dels Pirineus i les Escoles Municipals de Música de Berga, Puigcerdà, Puig-reig i la Seu d’Urgell, i l’Escola Folk del Pirineu us tornem a proposar fer música conjuntament i per a compartir-la amb tota la comunitat el proper dissabte 2 de maig a les 18.00 h.

1. Descarrega’t les partitures

A cada carpeta hi trobaràs les partitures. Tria la més adequada per al teu instrument.

2. Assaja-les

3. Dissabte, 2 de maig a les 18:00 h, obre la finestra o el balcó i interpreta les dues peces. Primer ‘O sole mio! i després el Ball Cerdà.

4. Si vols, comparteix aquest vídeo a les xarxes socials amb l’etiqueta #JoComparteixoMúsica.