Actualització de les informacions sobre el CORONAVIRUS (COVID-19)

Davant les informacions referents a l’epidèmia del us informem que, tant els ajuntaments titulars del conservatori com el Departament d’Educació, han manifestat que els conservatoris de grau professional, de moment poden seguir fent la seva activitat lectiva habitual amb normalitat però extremant les mesures d’higiene.

Us fem arribar algunes recomanacions d’higiene.

–          Bàsicament insistim molt en que, per les característiques del nostre centre, tot l’alumnat, abans d’entrar a qualsevol classe de qualsevol assignatura, es renti bé les mans.

–          Si algun/a alumne/a té algun símptoma o malestar demanem que no acudeixi al centre.

També cal tenir en compte que les informacions canvien dia a dia. De moment l’activitat lectiva del centre no es veu afectada però insistim molt en les mesures d’higiene abans d’entrar a les classes.

Us mantindrem informats de qualsevol canvi que pugui afectar a l’activitat del centre a partir de les instruccions que ens faci arribar el nostre titular, l’Ajuntament de Berga, o la Generalitat de Catalunya si aquest organisme decideix prendre mesures a nivell de tot Catalunya que afectin les escoles de música o conservatoris.

El Conservatori, d’acord amb les famílies també ha decidit cancel·lar el viatge a Berlín per als dies 13-14-15 de març ja que els concerts previstos al viatge s’han anul·lat.

Més informació a:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *