Comença el projecte simfònic 2018-2019

Aquest diumenge tindrà lloc el primer assaig del Projecte Simfònic 2018-2019 a la Seu d’Urgell que estarà dirigit per l’Oleguer Aymamí. Enguany és el desè aniversari del Projecte Simfònic que va iniciar-se a l’Escola Municipal de música de Berga i es va incorporar al Conservatori de música dels Pirineus des del primer curs de creació d’aquest centre.

El projecte d’enguany presenta la novetat de la participació com a solistes de Sergi Serra (trompeta) i David Quintana (piano), els quals van ser la primera promoció en graduar-se al conservatori i actualment estudiants de l’Escola Superior de música de Catalunya.

El repertori del projecte simfònic estarà format pel concert de trompeta i orquestra de Joseph Haydn i del concert per a piano i orquestra d’Edvar Grieg. El repertori es complementarà amb la “Centenial Overture” de William Hoffeld i la Suite Simfònica de la Patum composada per Salvador Brotons especialment per a aquest projecte ara fa cinc anys i que commemorarà els deu anys del projecte.

El projecte simfònic oferirà el seu concert el diumenge 24 de febrer a la Sala Sant Domènec de la Seu d’Urgell.