Aquest diumenge, concert simfònic

El concert d’enguany, dirigit novament per Oleguer Aymamí, presenta en el  repertori dos concerts per a solistes: Concert per piano i orquestra en la menor, OP.16 d’Edvard Grieg i Concert per a trompeta i orquestra en Mi bemoll Major deJoseph Haydn i la Suite Simfònica de la Patum arranjada per Salvador Brotons.

Tot i no ser la primera vegada que al projecte es presenta un concert per a solista i orquestra, en aquesta ocasió cal destacar que ambdós són antics alumnes del Conservatori de Música dels Pirineus i que actualment estan cursant els seus estudis a l’ESMUC (Escola Superior de Música dels Pirineus). Estem parlant d’en David Quintana (piano) i en Sergi Serra (trompeta).

Novament s’oferirà a la ciutat l’oportunitat de presenciar un concert simfònic de gran qualitat mostrant el treball i l’esforç d’uns 80 estudiants de música de les tres comarques que formen el Conservatori dels Pirineus.

Les entrades dels concerts de pagament es poden adquirir a la web entrapolis.com i tot l’alumnat del Conservatori dels Pirineus i de les tres escoles municipals de música tenen entrada gratuïta (cal demanar-la prèviament a les secretaries de cada seu).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *