Taller de música moderna amb Coloma Bertran

Aquest dissabte, a l’Ateneu d’Avià (Berguedà), tindrà lloc un taller de música moderna a càrrec de Coloma Bertran, per a l’alumnat de violí i viola de l’EmmBerga, Conservatori dels Pirineus i les escoles de música de Puigcerdà i la Seu d’Urgell.

Coloma Bertran és una violinista amb un ampli ventall de sonoritats amb influències que van des del jazz a la música clàssica passant per la música celta, el flamenc, el bluegrass i el gypsy swing. La seva recerca constant l’ha portat a desenvolupar un llenguatge personal i creatiu, introduint-se de plè en el món de la improvisació.

Llicenciada en Interpretació de violí clàssic a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC, Barcelona, 2008) es trasllada a Paris i es gradua en Jazz et musiques improvisées al Centre des Musiques Didier Lockwood (2012).