Martí Ceron, guanyador del premi “Protagonistes del demà”

Martí Ceron, graduat al conservatori el curs 2021-2022 ha obtingut el premi “Protagonistes del demà” que ofereix el Rotary Club del Berguedà. A aquest premi s’hi podia presentar l’alumnat que finalitza els seus estudis de 6è de Grau Professional i que té una nota mitjana igual o superior al 8.

El jurat format per Neus Simon, Robert Agustina i Adrià Trulls, va decidir el dia 27 de juliol atorgar el premi a Martí Ceron. En aquest premi s’hi van presentar un total de 5 alumnes que s’han graduat al conservatori el curs 21-22 i que compleixen les condicions indicades a les bases.

El premi es lliurarà el dia 7 de desembre en un acte organitzat pel Rotary Club del Berguedà al Local del Blat de Gironella.