El pianista Ot Ortega interpreta el Concert per a piano i orquestra de Mozart amb l’Orquestra de Sant Cugat.

El pianista Ot Ortega Travé, de 13 anys d’edat i alumne del Conservatori de música dels Pirineus, oferirà els dies 22, 23 i 29 de maig tres concerts amb els Solistes de l’Orquestra Simfònica de Sant Cugat.

Ot Ortega, que acaba aquest curs els seus estudis de Grau Professional del Conservatori dels Pirineus quatre anys abans del que seria habitual, afronta el repte d’interpretar el Concert per a piano i orquestra n. 12 de W.A. Mozart com a solista i també dues obres de Franz Liszt i Robert Schumann per a piano sol. L’Orquestra de Sant Cugat, dirigida per la directora israeliana Roit Feldenkreis, també interpretarà obres de Copland i Elgar.

Juntament amb els solistes de l’Orquestra Simfònica de Sant Cugat, en aquest programa també actuaran quatre alumnes de corda del Conservatori de música dels Pirineus.

Aquest concert es podrà veure a Berga el diumenge 23 de maig a les 18.00 h. al Teatre Municipal de Berga. Les entrades per a aquest concert, amb un cost de 10€, es poden adquirir a la web:

El concert es podrá veure també a l’aula magna del Conservatori de música de Sant Cugat del Vallès el dissabte 22 de maig a les 12.00 h. i el diumenge 29 de maig, a la sala Sant Domènec de la Seu d’Urgell.