Concert dels solistes de la Banda

Aquest dissabte tindrà lloc un concert molt especial. Els solistes de la Banda de l’Escola municipal de música de Berga i el Conservatori dels Pirineus oferiran un concert juntament amb la banda, dins de la programació del Teatre Municipal de Berga, on interpretaran concerts per a solista i banda de les seves respectives especialitats instrumentals.4532

Actuaran com a solistes alumnes i exalumnesn del Conservatori de música dels Pirineus: Marti Cerón (percussió), Joan Puertas (trompeta), Pol Salvador (Saxòfon) i Pau Barniol, Raquel Carrera i Martí Solà (flabiol i tamborí).

El concert tindrà lloc al Teatre Municipal de Berga a les 19.00 h. i es poden adquirir les entrades a la web Ticketara. L’alumnat de l’EMM Berga i el Conservatori dels Pirineus tenen entrada gratuïta.