Comencem el Projecte Simfònic del Conservatori

Aquest dissabte 13 de febrer comença el Projecte Simfònic del Conservatori dels Pirineus, amb una primera sessió d’assaig a la Sala Sant Domènec de la Seu d’Urgell. Aquest projecte, enguany està dimensionat, tant en nombre de participants com d’assajos, per prevenir contagis a causa de la COVID-19. El projecte ha endarrerit l’inici dels assajos fins que la situació de l’epidèmia permetés la participació tant de l’alumnat del conservatori com de les respectives escoles de música.

El director del projecte tornarà a ser enguany, l’Oleguer Aymamí que ha conduit l’orquestra del conservatori els darrers cursos.

El repertori del Projecte Simfònic del curs 2020-2021, posarà especial atenció a compositors del segle XX, encara en actiu avui en dia, l’estonià Arvo Pärt i el català Bernat Vivancos, tot i que també amb presència  d’obres de Jean Sibelius i Johann Stamitz.

Enguany estan previstos dos concerts, el primer a Berga el dissabte 13 de març i a la Seu d’Urgell el dissabte 27 de març. Esperem que els indicadors de la pandèmia ens permetin arribar al final de tot aquest treball.

L’alumnat del projecte pot accedir a tota la documentació i calendari del projecte al Campus Virtual del Conservatori.