Taller d’enregistrament casolà

Aquest dissabte 20 de febrer, de 16.30 a 18.00 h. tindrà lloc el taller “L’enregistrament i transmissió de música en línia amb mitjans casolans”, ofert per José Luis Miralles Bono. El taller està pensat per proporcionar a alumnat i professorat del centre eines per enregistrar la seva música i transmetre-la des de casa, en un moment en que aquest aspecte s’ha convertit en un més de la vida del docent.

José Luís Miralles té dues llicenciatures en Piano i Composició, amb Màster en Música Especialitat Música Contemporània per la Universitat Politècnica de València i Màster en Gestió i Direcció de Centres Docents per la Universitat Cardenal Herrera. Professor de piano per oposició al Conservatori Professional de Música “Mestre Tàrrega”. Ha impartit classe a la Universitat Jaume I de Castelló en el Màster de Didàctica de la Música per a formació de professorat de Conservatoris, així com en els Graus de Mestre / a en Educació Infantil i Primària. Director Artístic de l’Laboratori de Música ß, GuidoBlogs, pianista solista i assistent de director de l’OLCS i membre fundador Espai Clàssic. Col·laborador de la revista Música i Educació, CEFIRE fira internacional MART d’Art Contemporani, revista cultural independent Nomepierdoniuna, Escola d’Art i Superior de Disseny de Castelló, la Jove Orquestra de la Generalitat Valenciana, la Jove Orquestra Arts Musicals, Musikeon, Estudi XXI, músics sense Fronteres i UNICEF entre d’altres.