Recitals de Grau Professional

El monestir de Sant Llorenç, a Guardiola de Berguedà, acollirà un any més els recitals de Grau Professional del Conservatori dels Pirineus, que oferirà l’alumnat que enguany acaba els seus estudis al Conservatori dels Pirineus.

Els recitals tindran lloc al Monestir de Sant Llorenç a Guardiola de Berguedà i s’oferiran el dissabte 27 a partir de les 17.30 h. i diumenge a partir de les 10.30. h.

L’alumnat que aquest any acaba el Grau Professional al conservatori és el següent:

Climent Canal Carbonell (trompa), Genís Rafart Bardés (tuba), Georgina Fábregas Martínez (acordió diatònic), Quirze Puig Farràs (violí), Jan Vinyals Valletbò (saxo), Maria Macià Cabanas (flauta), Blanca Costa Moreno (cant) i Júlia Giró Barrera (oboè).

Agraïm al Monestir de Sant llorenç, Civitas Cultura i l’Ajuntament de Guardiola per la seva acollida al monestir.