Femap social

Quatre alumnes del Conservatori de música dels Pirineus participen des d’aquest dilluns al projecte FEMAP social, un projecte que es porta a terme en col·laboració entre el Conservatori dels Pirineus i el Festival de música Antiga dels Pirineus.

Durant tota aquesta setmana els alumnes, que formen un quartet de corda, faran concerts en centres en els quals hi ha persones amb dificultats de mobilitat que no poden accedir als concerts del festival i s’ofereixen les actuacions als seus centres o residències en els quals resideixen o treballen.

Les poblacions en les quals hi haurà actuacions del quartet de corda del FEMAP social seran la Seu d’Urgell, Camprodón, Sant Joan de les Abadesses, Ripoll, Berga, Bagà, la Ribera de Pessillà, Puigcerdà, Bellver de Cerdanya, la Pobla de Segur, Tremp, Esterri d’Àneu, Bossost i Sort.