L’aula virtual del conservatori connectada per unir el territori

Amb l’inici de les classes presencials el Conservatori de música dels Pirineus torna a posar a ple rendiment l’aula virtual. Enguany aquesta aula permet connectar alumnat de les seus de Berga, la Seu d’Urgell i Puigcerdà per cursar simultàniament assignatures com harmonia clàssica, història de la música o música i noves tecnologies.

Gràcies a la inversió dels ajuntaments que formen part del conservatori, l’aula permet la docència d’assignatures que tenen pocs alumnes a cada seu però amb l’ensenyament simultani permet que tot l’alumnat les pugui seguir.

Per part del Conservatori dels Pirineus aquesta és una aposta estratègica en un territori amb baixa densitat de població.