FEMAP Social

Alumnes de les tres seus del Conservatori de Música dels Pirineus participen aquests dies al FEMAP Social, una iniciativa del Festival de Música Antiga dels Pirineus que permetrà acostar aquest festival a persones que no tindrien accés directe als concerts del FEMAP. Sota la denominació de “Música a domicili”, durant aquests dies els quatre alumnes han format un quartet de corda del qual se n’ha fet càrrec dos professors del nostre centre i oferiran 15 concerts en centres de treball especial, residències per a la gent gran o centres de salut mental.

Podeu veure tots els detalls del programa de “Música a domicili” en aquest enllaç