Acte inaugural del curs 2019-2020

Aquest dijous 7 de novembre, la directora general de l’Escola Superior de música de Catalunya (ESMUC) serà a la inauguració del curs acadèmic 2019-2020 del Conservatori de música dels Pirineus.

Enguany, per inaugurar el curs, s’ha pensat en un petit acte que es celebrarà a la seu de Berga dels Conservatori i comptarà amb la presència de la Sra. Núria Sempere, directora general de l’ESMUC i amb una petita intervenció musical d’Ot Ortega, alumne del conservatori i que aquest curs entra a formar part d’un projecte de l’Escola superior de música de Catalunya d’acompanyament a alumnat de conservatoris i escoles de música.

La intervenció de la Sra. Sempere girarà entorn de les possibilitats de professionalització que ofereixen els conservatoris i les escoles de música com a camí per accedir al grau superior de música i que posteriorment,t poden revertir al territori donant oportunitats de feina i desenvolupament professional a joves de les nostres comarques per poder retornar, una vegada acabats els estudis de música.

L’acte començarà a les 20.00 h. a l’aula 003 de la seu de Berga del Conservatori de música dels Pirineus.