Anem de concerts a Berlín

El Conservatori de música dels Pirineus, conjuntament amb les escoles municipals de musica de Berga, Puigcerdà i la Seu d’Urgell us proposem un viatge a Berlín amb l’objectiu d’anar a veure un concert i una òpera del 17 al 19 de març de 2017. Us proposem un concert amb la Filharmònica de Berlín a la seva seu i una òpera a Staatoper també a Berlín. Es tracta de dues oportunitats per poder veure una de les orquestres de mes prestigi de tot el món a la seva seu i una òpera també en un dels grans teatres europeus.… Llegeix més»

FEMAP Social

Alumnes de les tres seus del Conservatori de Música dels Pirineus participen aquests dies al FEMAP Social, una iniciativa del Festival de Música Antiga dels Pirineus que permetrà acostar aquest festival a persones que no tindrien accés directe als concerts… Llegeix més»