Reporters i reporteres de la història.

 L’alumnat de 6è ha estat fent un projecte sobre la pre-història i la història durant el segon trimestre. Han treballat en grups i des de diferents àrees: Medi Social, Educació Artística i Plástica i Informàtica.

La primera part del projecte va ser més teòric, es van establir les característiques fonamentals de cada període històric.
Seguidament, cada grup ha estat investigant el període sobre el qual havien de fer el projecte: Pre-història, Edat Antiga, Edat Mitjana, Edat Moderna i Edat Comtemporània.
 

La informació l’han anat recollint en padlets, cada grup ha fet el seu.

A més dels padlets, també han fet jocs de taula relacionats amb el seu període històric.

Han posat en marxa la seva imaginació i el resultat ha estat prou bo.

És important aprendre a treballar en grup i gestionar els petits conflictes que poden anar sortint.

Ajudar-se entre els diferents membres del grup per arribar a un objectiu compartit.


Els jocs de taula també els serveixen per adonar-se que aprendre història pot ser divertit.

Cada grup ha mostrat la seva originalitat a l’hora de fer el joc.
 
Un cop acabats els padlets i els jocs de taula, cada grup ha fet la seva exposició davant de la resta de la classe.
 

 En resum, aprendre història pot ser divertit.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>