PRIMERA SETMANA DEL CURS 2016-2017!

El nou curs ja està en marxa. Alumnes i professors ja estem amb les piles carregades i a punt per entomar el curs amb molta energia! Alguns alumnes ja no hi són perquè van marxar a fer 1r d’ESO i, en canvi, en tenim de nous. La classe d’EI3 i alguns que s’han incorporat a d’altres cursos. De moment, la motivació i l’alegria per començar un nou curs les tenim, i esperem consevar-les fins al final.

Aviat pares i professors ens veurem a les reunions informatives de principi de curs. Aquests són els dies de cada cicle:

20 de setembre a les 17,30: Educació Infantil

26 de setembre a les 17,30: Cicle Inicial