Nadal 2016.

El Nadal és època d’il.lusions, de reunions amb els amics i la família, de desitjos per satisfer, de guarnir carrers i cases, de recordar aquells que ja no hi són i que ens van ensenyar a celebrar els Nadals amb alegria i de pensar en nous propòsits per al 2017. Els nens i nenes són els més entusiastes en aquestes dates però no només ells. Els adults també tenim dins un nen que ens empeny a celebrar aquestes festes amb il.lusió. A l’escola celebrem el Nadal de moltes maneres i a continuació podreu veure una mostra de les diferents activitats que hem anat fent durant els darrers dies.

L’escola es vesteix de Nadal, per tot arreu es respira aquesta festivitat.

Els nens i nenes preparen un àlbum per endur-se a casa. Va ple de feina que han anat fent al llarg del trimestre. I també s’emporten un treballet, en aquest cas una bola per penjar a l’arbre.

Per començar, la celebració a l’Oscus del Festival d’Hivern on els cursos d’EI5, 1r, 3r i 5è d’EP ens van deixar gaudir de tot el que havien preparat durant molt temps a l’escola.

EI5 preparant-se per sortir a l’escenari

Els àngels i dimonis de 3r

Tots els cursos que participaven al festival, junts.

Els més petits de l’escola, EI3, EI4 i EI5, fan cagar el Tió amb moltes ganes i il.lusió!

La cantada de Nadales per part de tots els cursos de l’escola és un moment emocionant per a ells i per a les seves famílies.

I al final de la cantada de nadales i de la recitació de poemes per part dels nois i noies de Cicle Superior, l’Oscar ens va tocar al piano un fragment de la cançó ‘We are the Champions’ mentre la seva cosineta el mirava amb molta atenció, la seva mare enregistrava el bonic i emocionant moment i els seus companys cantaven la  cançó la mar de bé!

El grupet de nenes que fa dansa a l’escola, ens van regalar una actuació molt maca i divertida.

La celebració del Nadal a l’escola acaba amb la traca final, l’arribada de Ses Majestats els Reis d’Orient: Melcior, Gaspar i Baltasar. Els nens i nenes els esperen amb moltes ganes i il.lusió. I els no tan nens, també!

Ses Majestats a la Sala Reial.

Un Nadal més celebrat a l’escola. Un Nadal més ple de records.

Bon Nadal a tots! Merry Christmas everyone! ¡Feliz Navidad a todos!