La Guàrdia Urbana a l’escola

Com ja és tradició a l’escola, un cop cada curs ens visita la Guàrdia Urbana. Concretament, fan la visita a les aules de 2n, 4t i 6è.
A la classe de 2n, els agents de la Guàrdia Urbana han proposat als alumnes jugar al “puzzle- frase” que consistia, en grups, ordenar diferents paraules amb el propòsit de formar  preguntes relacionades amb la Seguretat Vial. Al final, s’han comentat les respostes entre tots i totes.

A la classe de 4t, els dos agents, l’Alex i el Javi, han explicat als nens i a les nenes què és el Civisme. Tots i totes han fet memòria per recordar situacions incíviques que han vist en diferents aspectes: soroll, convivència, animals de companyia, mobilitat… i, per desgràcia, n’han trobat moltes.
Després, han confeccionat l’Arbre del Compromís, on han escrit a cada branca un aspecte en el qual es comprometen a millorar.

A 6è van parlar, informar i aconsellar al grup d’alumnes sobre la problemàtica del mal ús de les xarxes socials.

El grup va aprendre molt sobre el món telemàtic i van agrair als agents l’estona tan útil i interessant que van passar plegats.

Moltes gràcies a l’Alex i al Javi per haver vingut, un any més, a la nostra escola. Us esperem l’any que ve!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *