Il.lumina La Marina.

El divendres 25 de novembre, a la Plaça Marina, s’ha encés l’arbre de Nadal.

Han iniciat l’acte un grup de nens cantant una Nadala. Tot seguit, els primers en penjar les targetes han estat les llars d’infants (Xumets, Collserola, Gegants…), escola Montserrat i uns esplais del barri de La Marina. A continuació un grupet de l’escola Montserrat ha cantat ‘M’agrada el Nadal’. Seguidament, les escoles (Seat, Enric Granados, Ramon Casas i…Alfageme) han estat les que han penjat les targetes nadalenques. La nostra escola ha estat representada per:

-Raül Gutiérrez (5è), s’ha penjat la seva targeta nadalenca.

-Lucía Martínez (5è).
-John Reimel Martínez (4t).
-Michelle Manobanda (4t).
-Pol Piazuelo (4t).

Els alumnes han estat acompanyats per la directora Isabel M.Orga, la sotsdirectora Mª Àngels Orpinell, el professor Óscar Anglès i la seva mare Nieves Borrell, com a ex-alumna de l’escola i també col.laboradora de l’entitat de la Marina.

Algunes imatges de l’acte:

I l’arbre ja il.luminat…

I sense il.luminar, durant el dia, l’arbre era així de maco abans que es pengessin les postals nadalenques dels nens i nenes.

I a continuació els treballs dels altres nens i nenes que van assistir a l’acte.