Els Tres Porquets

Els Tres Porquets 🐷🐷🐷

L’Aina, l’Alfredo, l’Eric, el Lluís i el Marc han llegit i representat el conte d’Els Tres Porquets

Tant la lectura com la representació s’ha enregistrat en vídeo. Han compartit els vídeos amb els grups d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

Papallones

Les nenes i els nens de la classe de les Papallones han estat molt atentes i atents mentre miraven i escoltaven el conte. A més, reien molt quan el llop marxava corrents. Els ha agradat molt!

Elefants

Els nens i les nenes de la classe dels Elefants, després d´escoltar i mirar el conte d´Els Tres Porquets, explicat i representat pels nens de sisé, han volgut fer un dibuix com a mostra d’agraïment.

Formigues

De part dels nens i de les nenes de la classe de les Formigues : “Moltes gràcies i felicitats!!!”

CI

Els i les alumnes de Cicle Inicial han gaudit de la representació del conte que els nens i nenes de 6è han preparat dels tres 🐖🐖🐖.

1r

2n

Moltes gràcies padrins i padrines lectors/es!

L’Aina, l’Alfredo, l’Eric, el Lluís i el Marc han estat molt contents de rebre els dibuixos fets per les nenes i els nes de 2n. Moltes gràcies! 💜

També han estat molt contentes i contents de rebre la felicitació de les mestres de tots els cursos que han mirat els vídeos i de saber que a les nenes i als nens els ha agradat molt!

Moltes gràcies!!! 💙💚💓