Els pares i mares de 2n ens expliquen els seus oficis

Aquesta setmana ens ha vingut a visitar a 2n el pare de la Daniela per a explicar-nos quin és el seu ofici.

El Daniel és Policia Nacional i els ha fet una xerrada sobre la importància d’una bona seguretat viària pels carrers i també els ha parlat sobre internet on els ha donat eines i consells per tal que els alumnes utilitzin de forma segura la xarxa sota la supervisió dels seus pares i mares.

Els ha portat uns dibuixos del seu cos de policia per a tots i els han pogut pintar molt motivats.

Per finalitzar els ha mostrat material propi de la seva uniformitat (proteccions, gorra, guants..) D’aquesta manera, els alumnes han pogut conèixer de primera mà en què consisteix la feina dels agents, el material que utilitzen, i consultar totes les curiositats i dubtes que se’ls plantejaven sobre aquest servei.

Moltes gràcies Daniel! Els nens i nenes de 2n t’esperen l’any que ve!