Educació Infantil visita el Museu Can Framis

Els alumnes d´EI s´han desplaçat fins el museu de Pintura Contemporània Can Framis. Acompanyats d´unes educadores especialitzades en art contemporani han fet un recorregut lúdic-participatiu per les sales del museu on han contemplat un seguit d´obres d´art.

Abans de començar la visita, la monitora els ha donat unes indicacions i els ha recordat les normes per estar el museu. Tots i totes han escoltat amb molta atenció.

El quadre que més ha sorprès els infants ha estat Traçant l´ horari, de Joan Pere Viladecans, en el que podien observar objectes, com ara, una cullera, una forquilla, pa, línies rectes, triangles, nombres, lletres…Fins i tot, una nena ha vist enganxat un cargol.

A continuació, han passat a la Sala de menjar, on hi havia una taula de pedra amb diferents elements també de pedra.

Després de la visita, toca anar al taller on els infants seguint les pautes de la monitora han creat la seva pròpia obra d´art. Han aconseguit reproduir el quadre Traçant l´horari a la seva manera. Ha quedat genial!!!