Educació Infantil juga i aprèn molt!

Els nens i nenes d’EI fan moltes activitats a l’escola. El joc per a ells és aprenentatge. I juguen molt i amb moltes coses diferents, alhora que aprenen. Comparteixen el seu temps i les activitats amb els companys i companyes i això els enriqueix a tots. Manipulen, observen, creen, pensen, construeixen…es fan grans!

Els nens i nenes d’EI3 fent psicomotricitat a la sala polivalent.

Fent construccions en equip, han d’anar amb compte que no caiguin…

Els nens i nenes d’EI4 gaudeixen d’estones a la biblioteca de l’escola mirant contes.

Els nens i nenes d’EI5 treballen la motricitat fina, un aspecte molt important per al seu desenvolupament.

Els agrada molt fer puzzles i els fan molt bé!

Una altra cosa que els encanta és jugar amb la plastilina. Fan i desfan un munt de coses alhora que juguen a fer veure que són i que fan moltes coses. La imaginació al poder.

A la sala polivalent fent puzzles gegants, sons amb diferents instruments i jocs diversos.

Al pati juguen tots junts i s’ho passen la mar de bé.