Dia Mundial del Medi Ambient

El 5 de juny és el Dia Mundial del Medi Ambient.
A l’escola hem treballat el Medi Ambient amb els i les nostres alumnes, tot i que és un tema que el treballem cada dia a les aules quan reciclem paper, plàstic i matèria orgànica.

A l’aula de psicomotricitat, els nens i les nenes d’EI3 han fet de llavors dins d’un cercle que representa un test. Un company o una companya els ha regat i, de mica en mica, han anat creixent…

A 1r han fet un mural.
A 2n també.

A 3r han celebrat el Dia Mundial del Medi Ambient exposant entre tots i totes el que volen i el que no volen en el Planeta Terra.

Després, ho han dibuixat i escrit i han fet un mural per representar-ho.

A 4t han buscat la manera de millorar el respecte cap al Medi Ambient a través de ‘les 3 r’ i han pensat com poden reciclar, reduir i reutilitzar tot allò que ja no necessiten.

A 6è, han fet una xerrada sobre l’estat del nostre planeta a partir d’aquest video: https://www.youtube.com/watch?v=WfGMYdalClU i cadascú ha aportat experiències negatives relacionades amb com els humans fem malbé el medi ambient i també han aportat idees per poder frenar aquest deteriorament.
El futur del nostre planeta és a les nostres mans. Cuidem-lo!!! 🌍🌎🌏