Dia Escolar de la No Violència i la Pau

El 30 de gener és el DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU i a la nostra escola ho hem celebrat un any més. Tots els nens i nenes de l’escola han pujat al pati i, per cursos, han representant artísticament el que representa la pau per a ells i elles. De fons, s’escoltaven cançons de PAU.

Els nens i les nenes d’EI3.

Han pintat un mural en el qual cada nen i cada nena ha pintat un dibuix de dos nens que agafen un cor amb les mans. Enmig, hi ha un dibuix de dos nens que caminen junts. Per als nens i les nenes d’EI3 el Dia de la Pau és el Dia dels Amics que no es barallen, que s’ajuden, es respecten i caminen junts i contents tot parlant de les seves coses. També comparteixen el seu cor.

Els nens i les nenes d’EI4.

Els nens i les nenes d’EI5.

Cicle Inicial.

Els nens i les nenes de Cicle Inicial hem celebrat el dia escolar de la Pau i la no-violència fent dos grans murals.

Primer al matí tots i totes hem escollit una paraula diferent relacionada amb la Pau i l’hem escrit en un colom. A la tarda, hem dibuixat  en un full junt amb el nostre colom de la Pau una escena que representés la nostra paraula. Finalment ho hem enganxat en el gran mural de cada classe. Han quedat dos murals molt bonics que representen el desig de tots nosaltres per la Pau i la no-violència.

També hem fet dues rotllanes per cantar i ballar tots junts la cançó que hem après aquests darrers dies.

Ha estat una tarda molt diferent i entretinguda.

Els nens i les nenes de 3r.

Els nens i les nenes de 4t.

Pintant mandales.

Disenyant missatges de pau amb coloms.
.

Fent un mural amb pensaments de pau

Cantant cançons de pau al pati.

Els nens i les nenes de 5è.
Han estat pintant mandales a classe.

Al pati han fet un gran mural sobre la Pau, han dibuixant i pintat el que representa per a elles i ells aquesta paraula.

Els nens i les nenes de 6è.