Descobrim el nostre barri a 2n!

Durant aquest segon trimestre, a l’àrea de Coneixement del Medi Social, els alumnes de 2n han fet el Projecte “Descobrim el nostre barri! “a través del Quadern “Fem un tomb!”.

Els nens i nenes han situat el seu Col·legi al seu barri, al seu districte i a la seva localitat en un mapa i han après a interpretar i representar gràficament un recorregut.

També han investigat els punts d’interès del barri, les característiques dels seus carrers i els mitjans de transport que hi trobem.

Han treballat per grups i han pres consciència de l’itinerari del seu aprenentatge de manera conjunta.

Els alumnes de 2n han valorat molt positivament el seu treball en equip!