Festival d’Estiu 2024

Un any més, hem gaudit del Festival d’Estiu de la nostra escola, aquest cop basat en el musical HIGH SCHOOL MUSICAL.

Han estat moltes hores d’assajos, de nervis, de rialles, d’emocions…tot per acabar mostrant a les famílies el resultat. Hem pogut viure les peripècies de la Gabriela, el Troy, la Sharpay, la Senyora Darbus…i molts d’altres personatges del musical. A més, hem comptat amb l’actuació especial de la Maria, una alumna de 6è que ha participat a La Voz Kids i que ho fa la mar de bé!

Com sempre, el Festival l’hem celebrat al Dolores Sopeña.

Els cursos participants en el Festival d’Estiu han estat I3, I4, 2n, 4t i 6è. A continuació, us compartim unes imatges i vídeos de com ha anat tot plegat.

I3

I4

2n

4t

Tots plegats, han cantat ERES LA MÚSICA EN MI.

Moltes gràcies a totes i a tots per venir i haver acompanyat els i les nostres petits i petites grans artistes!