Classe dels Elefants

Els Elefants s´han adaptat molt bé a les dinàmiques escolars diàries, tant, que ja estan esperant que arribi el moment i el dia per fer la seva activitat preferida.

Els dilluns els agrada molt perquè toca llegir un conte. Contes que parlen d´emocions, de valors, d´amistat, de fantasia…Una vegada explicat el conte, els infants parlen i comenten situacions o vivences personals semblants a la història que han escoltat. L´últim conte ha estat “Laura i companyia” on s´ha tractat el tema de l´amistat, i per cert, els ha agradat moltíssim. Aquí podeu veure com estaven d´atents mentre explicava el conte.

Els dimarts els agrada moltíssim també perquè fan Psicomotricitat al pati i aprenen jocs nous, unes vegades amb regles i d´altres sense, unes vegades amb material i d´altres sense. Ho passen molt bé i el millor és que van entenent i aprenent que: “unes vegades es guanya i d´altres s´aprèn“.

Els dimecres els agrada perquè fan taller d´anglès i aprenen paraules noves. En aquesta classe han après paraules referides a emocions: sad, happy, angry i scared.

Els dijous perquè és el dia que fan Informàtica. A part de desenvolupar la competència digital repassen conceptes i continguts fonamentals, com ara, colors, nombres, operacions matemàtiques, seriacions…Fan exercicis divertits,de resolució fàcil, la realització dels quals resulta gratificant i motivadora.

I l´últim dia de la setmana, el divendres, els agrada molt perquè és el dia que fan Racons. Racons diferents, com ara, de lectoescriptura, de matemàtiques, d´experimentació i l´artístic.

Per això, quan marxen el divendres ja estan desitjant que arribi el dilluns i comenci la setmana per tornar a l´escola i continuar amb les seves classes i activitats preferides.