Encesa dels llums de la Marina

El Col.legi Alfageme ha participat aquesta tarda a l’encesa de llums de la Marina.

Abans de l’encesa de llums, s’han penjat els dibuixos representatius de les escoles, guarderies i altres centres del barri. El dibuix representatiu de l’Alfageme ha estat realitzat pel Víctor, un alumne de 4t. Les lletres del dibuix representen les finestres d’un edifici, a cadascuna es poden veure escenes nadalenques a través dels vidres.

La directora de l’escola ha acompanyat el Víctor durant bona part de la tarda.

El Víctor ha estat molt satisfet amb la seva feina i content de poder representar l’escola.

També han cantat la nadala, ‘M’agrada el Nadal’. I cap a les sis de la tarda, s’han encès algunes bengales, les llanternes dels mòbils i…els llums de l’arbre de Nadal!