Els pares de 2n ens expliquen els seus oficis!

Els alumnes de 2n han acomiadat el trimestre d’una manera molt especial. Els pares de l’Aitana els han acompanyat la tarda de divendres i ha estat molt interessant!

El Juanma ha vingut a explicar el seu ofici com a operari d’una cadena de muntatge de la fàbrica de cotxes SEAT de Martorell. Els ha comentat amb detall què fa a la seva feina, la producció diària, quantes hores hi dedica, quants anys porta a l’empresa i, fins i tot, els ha passat un vídeo i un power point per tal que els alumnes ho visquessin de més a prop!

Els nens i nenes han après un munt de coses noves sobre el procés de fabricació dels cotxes i s’han plantejat moltes preguntes que el Juanma ha resolt molt amablement amb la seva intervenció i exposició.

Els alumnes han estat motivats i atents i per això han volgut compartir amb tots vosaltres aquestes imatges.

Moltes gràcies per haver vingut, Malvina i Juanma!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *