Premis Sant Jordi 2018

Com sol ser tradició i ja portem nou edicions, dimarts 15 de maig es va fer el lliurament dels premis Sant Jordi.
Al teatre, hi van concórrer els monitors d’esports que van reconèixer els guanyadors del concurs “L’home més fort”, els monitors dels tallers artístics amb el lliuraments als tres finalistes del concurs de dibuix i els docents que van lliurar els premis a la categoria literària de tots els grups d’escola que hi van participar. Estem molt satisfets perquè amb la nova proposta de participació i organització del concurs literari, s’hi han presentat gairebé 400 alumnes.
La part musical de l’acte va anar a càrrec  dels tres finalistes del concurs “Tu si que vales” celebrat en el transcurs de la setmana cultural de Sant Jordi

Felicitats als participants i als premiats!