Activitats culturals Sant Jordi 2018

Dilluns de Sant Jordi, dilluns de cultura, dilluns de combinació de noves experiències artístiques amb les tradicions, dilluns de conèixer noves realitats… tot això va concórrer el dia de Sant Jordi a la nostra escola

Pel matí, els alumnes de l’escola van  poder gaudir d’un recital de Poesia Oral i Escènica a càrrec d’uns joves poetes. Es tracta de POESIA sense etiquetes, fora dels cànons establerts. Una molt bona experiència que ens agradaria tornar a repetir.

A la tarda, els membres del COLECTIVO EL BROTE, Davinia Descals i Iñigo Martínez ens van oferir la coreografia “Quebradas e imperfectas”, un espectacle de dansa teatre que pretén connectar i sensibilitzar al públic amb les sensacions, vivències i emocions que poden experimentar les persones amb patologies rares o desconegudes. Tal i com s’esmenta a la seva pàgina web, la coreografia de dansa inclusiva i els textos de creació pròpia ens transmeten un missatge de superació personal, de conflicte personal i social, de sobreprotecció i ens apropa al testimoni de l’Ismael que pateix la malaltia dels ossos de vidre”. Després de l’actuació es va obrir un col·loqui amb el públic assistent i els ballarins.

I per a finalitzar la jornada vam tenir l’honor de poder gaudir de cançons tradicionals catalanes interpretades per una part de la coral d’Esparraguera .