Dones científiques

El passat 11 de febrer vam celebrar a l’escola CFA Víctor Català el Dia Internacional de la Dona i la nena i la Ciència. Per donar visibilitat a les dones científiques, vam organitzar els grups de secundària una activitat conjunta. Des de l’escola vam participar en promoure la igualtat de gènere i donar reconeixement i valor a persones científiques moltes de les quals no és coneix la seva tasca professional. Creiem que fer activitats on les dones tenen un paper protagonista ajuda a les àrees de les ciències a posar veu i valor a la feina d’aquestes. És per aquest motiu, que vam fer la Taula Periòdica de les Dones Científiques aprofitant que els dos ensenyaments estàvem fent ciències. Des del dia 11 de febrer podem gaudir, al passadís de l’escola, d’un mural fet per l’alumnat on tothom tingui l’oportunitat de conèixer i admirar les fites d’aquestes dones científiques.