A la platja!

El passat dia 9 de Febrer un grup d’alumnes d’Anglès 1 i Anglès 3 de l’escola CFA Victor Català i dues de les seves docents vam anar de Sortida Programada al Masnou. L’objectiu de la sortida era assistir al visionament d’una pel·lícula en anglès subtitulada en espanyol. El film escollit va ser “Yesterday”, inspirat en la banda musical dels Beatles.

Després de gaudir de la pel·lícula i aprofitant que feia bon temps, vam fer un passeig per la platja, lloc on van fer-se les fotografies d’aquest post. També vam tenir temps per a prendre un refresc abans d’anar al restaurant.

Per dinar, vam escollir un bufet lliure japonès en el qual vàrem degustar una varietat de menjar que no oblidarem fàcilment.

Quin goig de dia!