Presentació del llibre “Fent ganyotes a la mort”

El passat dimecres 7 de febrer vam gaudir de la presentació del llibre de “Fent ganyotes a la mort” de l’autora Anna Vila. L’alumnat va poder gaudir d’una presentació i de preguntes posteriors. També van assistir-hi membres de l’editorial Brau. Des del CFA Tramuntana sempre promovem la lectura. De fet, tenim una assignatura que porta per nom Llegir per escriure en què l’alumnat llegeix llibres diversos i després en fa una anàlisi i n’escriu alguns detalls. Volem recalcar que aquesta assignatura té dos grups diferenciats, un per aquell alumnat que ja està avesat a la lectura i un altre per l’alumnat a qui li costa més llegir, que avança més a poc a poc i llegeix llibres adaptats al nivell.

A continuació us deixem l’enllaç a la publicació que vam fer de l’activitat al nostre Instagram. No dubteu en seguir-nos!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *