CFA TRAMUNTANA 2023-24

King Arthur, teatre en anglès

L’alumnat del centre de les diferents assignatures d’anglès assisteix a una obra de teatre en anglès. L’obra escollida ha estat King Arthur i el vocabulari i la història s’han treballat prèviament a les diferents classes per tal que es pogués seguir fàcilment. El públic ha estat molt entregat i han pogut gaudir d’una bona estona mentre practicaven les seves competències en llengua anglesa d’una manera ben diferent.

L’alumnat de GES crea una revista

L’alumnat del projecte que engloba les assignatures de GES 1 de Llengua Catalana 1 i Història 1 han creat una revista en el marc de l’assignatura que porta per nom: Escrivim la història. En la revista s’hi poden trobar textos descriptius utilitzant imatges creades amb Intel·ligència artificial, notícies sobre l’antic Egipte i històries sobre l’antiga Grècia i Roma. A més, l’alumnat també ha creat passatemps i dibuixos per fer la revista més bonica i entretinguda. Us convidem a donar un cop d’ull a la versió que hem penjat en línia, però també tenim versions en paper que s’han donat a tot l’alumnat partícip, així com a les diferents biblioteques del centre.

Celebrem la setmana de les llengües maternes

La propera setmana, del dilluns 19 al divendres 23 de febrer, al CFA Tramuntana celebrem la setmana de les llengües maternes. Per fer-ho, enguany realitzarem un mapa lingüístic virtual on l’alumnat podrà penjar les seves llengües maternes i el seu lloc d’origen. A més, aquest… Llegeix més»

Els mestres ens formem

Des del CFA Tramuntana cada any ens formem per millorar la nostra manera de fer classe. Aquest any, hem decidit fer una formació de Mesures i Suports Universals. A la foto podeu veure el claustre fent una de les sessions!

Ambientem l’escola

Aquestes últimes setmanes hem estat canviant la decoració de l’escola per fer-la més acollidora i per tenir un entorn més agradable a l’hora d’aprendre. Hem instal·lat un rellotge de paret a cada aula (que podeu veure a les fotos) així com també uns vinils verds… Llegeix més»