A la universitat per a majors de 25 anys

Per poder fer aquest curs d’accés a la universitat cal tenir el títol de Batxillerat. Els candidats s’examinaran al mes d’abril, en dos dies.

La superació d’aquestes proves permet accedir a estudis universitaris. En el nostre centre, els alumnes podran estudiar un grau universitari en les hores d’autoformació a través de la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED).

Com són aquestes proves?

Les proves consten de dues parts:

• Part comuna: comentari de text, llengua catalana, llengua castellana i llengua estrangera (anglès, francès, alemany, portuguès o italià).
  • Part específica: dues matèries, segons l’opció que s’ha triat (arts i humanitats, ciències, ciències de la salut, ciències socials i jurídiques, o enginyeria i arquitectura).

Com és aquest curs de preparació?

En el nostre centre, la preparació d’aquestes proves es fa només en hores d’autoformació a través de l’Insitut d’Obert de Catalunya (IOC). En aquest curs, els alumnes tindran el material teòric i pràctic, així com els models de les proves de les convocatòries anteriors i les orientacions per fer les proves. Es treballarà de forma autònoma, mitjançant activitats i exercicis d’autocorrecció.