Les escoles d’adults surten al rescat del fracàs escolar

El sistema educatiu, tal com està dissenyat actualment, no disposa de prou mecanismes per atendre aquests joves, que, segons denuncien ells mateixos, en molts casos han sigut gairebé convidats a deixar l’institut, bé per problemes de conducta o bé perquè ja han esgotat les possibilitats de repetir curs. «Són persones que formen part d’aquell aproximadament 18% de la població escolar catalana que abandona els estudis sense esperar a obtenir el títol obligatori, el de l’ESO, o que, si se l’han tret, opten per no seguir endavant i es queden amb els estudis bàsics», assenyala Rafael Homet, diputat delegat de l’àrea d’Educació a la diputació barcelonina.

Framgment extret del diari “El Periódico”. Llegeix més AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *