Matrícula curs escolar 2023-2024

Matricula’t al CFA Sebastià Juan Arbó!

A partir del 4 de setembre

MATRÍCULA TELEMÀTICA

Emplena aquest formulari i en breu ens posarem en contacte amb tu.

MATRÍCULA PRESENCIAL

Vine al centre amb el teu DNI o passaport i targeta sanitària. Aquest és l’horari de matrícula:

Del 4 al 15 de setembre: de dilluns a divendres, de 10 a 14 hores (Secretaria)

A partir del 18 de setembre:de dilluns a divendres, de 10 a 13 hores (Secretaria)

Calendari de preinscripció i matrícula per al curs 2023-2024

D’acord amb el que estableix la Resolució per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya, aquest és el calendari de preinscripció i matrícula per al curs 2023-2024.

• Publicació de l’oferta d’ensenyaments: 24 de maig de 2023.
  • Publicació de l’oferta de places: 15 de juny de 2023.
  • Període d’informació i orientació als alumnes nous: durant el mes de juny de 2023.
  • Període de presentació de sol·licituds: del 20 al 28 de juny de 2023.
  • Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional: 4 de juliol de 2023, a partir de les 14 hores.
  • Sorteig: 5 de juliol del 2023, a les 11 hores als serveis centrals del Departament d’Educació (Via Augusta, 202, Barcelona).
  • Termini per presentar una reclamació: del 4 al 7 de juliol de 2023.
  • Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció un cop resoltes les reclamacions: 11 de juliol de 2023, a les 14 hores.
  • Publicació, per activitats, de les llistes d’admesos i de la llista d’espera: 14 de juliol de 2023, a les 14 hores.
  • Matrícula: a partir del 4 de setembre.

Poden accedir a aquests ensenyaments les persones que han complert els 18 anys o bé els compleixen durant l’any natural en què inicien la formació. També hi poden accedir les persones que compleixen com a mínim 16 anys l’any natural en què inicien la formació i es troben en alguna de les situacions següents: tenir un contracte laboral que els impedeix assistir als centres educatius en règim ordinari, ser esportista d’alt rendiment, o voler cursar la formació per a les proves d’accés als cicles formatius de grau mitjà.

Més informació a la web preinscripcio.gencat.cat