Tràmits GES-IOC

NIVELL C DE CATALÀ PER A L’ALUMNAT QUE HA OBTINGUT EL GES A L’IOC

Si has obtingut el GES a l’IOC i necessites el certificat del nivell C de català, nosaltres tramitem la teva sol·licitud a l’IOC.

Els requisits necessaris per a poder sol·licitar el nivell C a l’IOC són els següents:

• Haver obtingut el títol de Graduat en Educació Secundària per l’IOC.
  • Haver cursat a Catalunya almenys vuit cursos entre la primària i l’ESO o l’EGB i BUP/FP1, i haver cursat i aprovat l’àrea de llengua catalana als centres i aules de formació de persones adultes.
  • Els estudis de primària han d’haver-se realitzat a partir del curs 78/79.

La documentació necessària que cal aportar per fer la sol·licitud és la següent:

• Sol·licitud emplenada per l’alumne demanant el nivell C.
  • DNI o NIE.
  • Llibre d’escolaritat (per justificar haver cursat els vuit cursos a Catalunya).
  • Expedient de notes del GES.

Nosaltres tramitarem la teva sol·licitud i, un cop rebem el vostre certificat, us ho comunicarem per correu electrònic perquè el vingueu a recollir.

*En cas que l’alumne no hagi cursat cap mòdul de català ni a l’IOC ni a cap escola d’adults, no us podrem tramitar el nivell C.