Els alumnes de CFI 1 visiten la fundació Akwaba

Les alumnes i els alumnes de CFI han treballat la lectoescriptura durant tot el curs. Les últimes sessions les estem dedicant a les grafies g, gu, q i qu.  A més, ja estem llegint petites frases i coneixent les línies del metro. L’alumnat mostra molt d’interès i progressivament van augmentant els seus coneixements i la seva autonomia.
Divendres 19 de maig després de la classe vam anar a la fundació Akwaba on algunes alumnes han rebut informació per realitzar diferents tràmits legals i assessorament en orientació laboral. Moltes alumnes ja coneixen l’associació i d’altres han quedat molt contentes pel tracte rebut. Al final necessitàvem carregar energia i hem gaudit d’un cafè en bona companyia.