Història

L’Escola d’Adults Sant Ramon té el seu origen a la “Escuela Nocturna para Obreros” que va funcionar del 1942 al 1972, moment en què per una ordre ministerial va ser transformada en una Escola d’Adults com a secció de l’Escola de Formació Professional Sant Ramon. Estava situada al Carrer de Collbanc, 72 i era propietat de la  Parròquia de Sant Ramon Nonat. Funcionava en horari de 19 a 22.30 de dilluns a divendres.

Des d’aleshores ha canviat la seva seu en diverses ocasions, passant pel Carrer París i el Parc de la Marquesa. L’any 2006 ens vam traslladar a l’actual ubicació al Passatge Amat, 5-7 i en el 2008, l’aula de formació d’adults La Florida va passar a formar part d’aquest centre, que va funcionar amb dues seus fins al curs 16-17. Des de setembre del 2016 encabim tots els ensenyaments en un sol centre.