Documents de centre

Un dels objectius del projecte de direcció que ara es renova era l’actualització dels documents del centre. Havien estat creats el 2007 i es feia necessari un replantejament i una reflexió que els adaptés a la nova realitat de l’educació d’adults. Així doncs, el curs 2017/18 vam renovar les NOFC, que van ser aprovades el juny de 2018 i un any després, prèvia la consulta al Consell Escolar del centre el 28 de juny de 2019, vam aprovar el nou PEC. Durant el primer trimestre del curs 19-20, vam elaborar el Pla de Convivència que es va aprovar el febrer de 2020. El 30 de juny de 2022, informat el CE del centre, s’aprova el Projecte d’Orientació Educativa fruit de la participació de tot el professorat del centre a una FIC durant tot el curs escolar. El curs 21-22 hem donat un format definitiu al PLC del centre, que s’ha aprovat a l’octubre del 2022. També vam començar a preparar l’Estratègia Digital de Centre, que vam acabar el juny de 2023. Aquest projecte ha anat acompanyat d’una FIC d’EDC al llarg del curs 2022-2023 que ha servit per acreditar un nivell de la competència digital docent i per redactar els acords de la FIC que formen part de la cultura digital de centre. La presentació al claustre de l’EDC es fa el 23 juny de 2023, i la presentació i aprovació de l’EDC en consell escolar, el 29 juny de 2023.