Graduació GES 2

El passat 18 de juny es va celebrar l’acte de graduació de l’alumnat de GES 2, una jornada molt especial per reconèixer l’esforç, la constància i el coratge de totes les persones que han decidit reprendre els seus estudis i tornar a intentar-ho, assolint amb èxit aquesta etapa formativa.
L’acte va reunir alumnat, professorat, familiars i amistats en un ambient emotiu i de celebració. Durant la cerimònia es van lliurar els diplomes als graduats i graduades, posant en valor el camí recorregut, la superació personal i el compromís demostrat per continuar aprenent i creixent.
La graduació representa molt més que l’obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària: simbolitza la perseverança, la capacitat de superar obstacles i la voluntat d’obrir noves oportunitats tant en l’àmbit acadèmic com en el professional.
Volem felicitar de tot cor tots els graduats i graduades per aquest assoliment, així com agrair la implicació del professorat i el suport de les famílies i de totes les persones que els han acompanyat durant aquest camí.
Enhorabona a la promoció de GES 2 i molts èxits en aquesta nova etapa

Excursió de final de curs a la Seu d’Urgell

Aquesta sortida de final de curs ha estat el tancament perfecte després d’un any intens. 80 alumnes de tots els ensenyaments de la nostra escola hem viatjat fins a la Seu d’Urgell per viure una jornada plena de convivència, aprenentatge i noves experiències.
Vam començar el dia connectant amb la cultura gràcies a una visita guiada pel bonic centre històric de la ciutat. Després de carregar energies amb el dinar, vam dividir-nos en dos grups per gaudir d’activitats molt diferents, però compartint els mateixos valors:
  • Grup Granja Majuba: Van conèixer de prop el món rural, tancant l’experiència amb un deliciós tast de iogurts i formatges artesans.
  • Grup Caiac: Van navegar pel canal de l’escola de piragüisme, una activitat on l’aigua i l’adrenalina van ser les protagonistes.
Més enllà de les activitats, vam gaudir molt de conviure en un entorn nou amb el nostre alumnat i acomiadar el curs tots plegats. Gràcies a tots i totes per fer d’aquesta sortida un record inesborrable. Bon estiu!

 

Ves al contingut
Aneu a la barra d'eines