El passat 18 de juny es va celebrar l’acte de graduació de l’alumnat de GES 2, una jornada molt especial per reconèixer l’esforç, la constància i el coratge de totes les persones que han decidit reprendre els seus estudis i tornar a intentar-ho, assolint amb èxit aquesta etapa formativa.
L’acte va reunir alumnat, professorat, familiars i amistats en un ambient emotiu i de celebració. Durant la cerimònia es van lliurar els diplomes als graduats i graduades, posant en valor el camí recorregut, la superació personal i el compromís demostrat per continuar aprenent i creixent.
La graduació representa molt més que l’obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària: simbolitza la perseverança, la capacitat de superar obstacles i la voluntat d’obrir noves oportunitats tant en l’àmbit acadèmic com en el professional.
Volem felicitar de tot cor tots els graduats i graduades per aquest assoliment, així com agrair la implicació del professorat i el suport de les famílies i de totes les persones que els han acompanyat durant aquest camí.
Enhorabona a la promoció de GES 2 i molts èxits en aquesta nova etapa
Aquesta sortida de final de curs ha estat el tancament perfecte després d’un any intens. 80 alumnes de tots els ensenyaments de la nostra escola hem viatjat fins a la Seu d’Urgell per viure una jornada plena de convivència, aprenentatge i noves experiències.
Vam començar el dia connectant amb la cultura gràcies a una visita guiada pel bonic centre històric de la ciutat. Després de carregar energies amb el dinar, vam dividir-nos en dos grups per gaudir d’activitats molt diferents, però compartint els mateixos valors:
Grup Granja Majuba: Van conèixer de prop el món rural, tancant l’experiència amb un deliciós tast de iogurts i formatges artesans.
Grup Caiac: Van navegar pel canal de l’escola de piragüisme, una activitat on l’aigua i l’adrenalina van ser les protagonistes.
Més enllà de les activitats, vam gaudir molt de conviure en un entorn nou amb el nostre alumnat i acomiadar el curs tots plegats. Gràcies a tots i totes per fer d’aquesta sortida un record inesborrable. Bon estiu!