NO ABAIXEM LA GUÀRDIA!

L’Hospitalet de Llobregat, 3 de novembre de 2020

Davant la publicació pel Departament d’Educació de noves mesures en matèria de  salut pública per a la contenció de la pandèmia de covid-19, des del CFA Sant Ramon us volem comunicar que:

1. En el nostre Pla d’organització per al curs 20-21, ja vam preveure mesures per contenir la transmissió del virus al centre. Per tant, en la majoria de grups mantindrem la presencialitat com fins ara.

2. En alguns ensenyaments es reduirà la presencialitat al 50%. Això vol dir que l’alumnat només farà al centre la meitat de les hores lectives, fent l’altra meitat a casa. Podeu veure els grups afectats en aquest document adreçat al Consell Escolar. En tot cas, serà el tutor qui s’encarregarà d’informar els alumnes afectats.

3. Seguint les indicacions del Servei de Vigilància Epidemiològica, si algun grup ha de ser confinat perquè un dels seus membres ha estat positiu per covid-19, l’alumnat ha de seguir les recomanacions de Salut que estan detallades en aquesta carta.

4. No abaixem la guàrdia! Més que mai apel·lem a la vostra responsabilitat per complir les mesures de prevenció de tots conegudes.

Teresa Pérez Gonzalo