Inici de les classes del Grup Suport

Un any més, el CFA Pere Calders ha iniciat un nou Curs adreçat al Col·lectiu Vulnerable, amb la voluntat d’acollir, donar suport lingüístic i assessorament acadèmic a aquelles persones, de llengües no romàniques, que viuen o acaben d’arribar a casa nostra, a casa seva.

En aquest curs s’hi imparteixen classes intensives i semestrals de llengua catalana i castellana per tal d’ajudar als alumnes, que en formen part, a una millor inserció social i laboral. A banda dels continguts lingüístics, es vetlla perquè l’alumnat adquireixi una bona competència digital, conegui l’entorn social i el nostre patrimoni cultural.

Des del nostre centre treballem i col·laborem tant amb alumnes derivats del Departament d’Educació, així com amb organitzacions i plataformes d’acció social com ara Barcelonactua i Suara Cooperativa.

Activitat pràctica als Jardins de Tete Montoliu